بازداشت مردان همیشه مسلح اهواز

اعضای یک باند قاچاق سلاح با کشف ۱۱ قبضه کلت کمری در شهرستان اهواز دستگیر شدند .

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی خوزستان گفت : به دنبال کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات، پلیس امنیت عمومی استان با پشتیبانی خبری استان مرکزی و انجام کار اطلاعاتی گسترده و شبانه روزی از فعالیت یک باند قاچاق سلاح و مهمات مطلع شدند.

انهدام باند قاچاق سلاح در اهواز

سردار سید محمد صالحی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی خوزستان با اشرافیت اطلاعاتی و همچنین انجام اقدامات پیچیده پلیسی، محور تردد ۲ دستگاه خودروی تریلر و پژو حامل سلاح قاچاق را در ورودی شهرستان اهواز شناسایی و متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو‌های توقیفی تعداد ۱۱ قبضه سلاح کلت کمری کشف شد، تصریح کرد: در این ارتباط ۳ نفر عضو باند قاچاق سلاح دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شدند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه به کشفیات سلاح در سال جاری اشاره کرد و گفت: در ۱۹ روز سال جاری ماموران پلیس امنیت عمومی در راستای جمع آوری سلاح و مهمات در سطح استان ۱۳۶ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی کشف و ضبط کرده اند.

سردار صالحی تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند، با اقتدار برخورد خواهیم کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 675785 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟