جسد مرد کوهنورد در ارتفاعات کاشمر پیدا شد

به گزارش رکنا، احمد رضاپور در کاشمر با اشاره به اعلام گزارش مفقودی یک مرد ۵۷ ساله در ارتفاعات شمالی کاشمر توسط پلیس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی، اظهار کرد: در این راستا بلافاصله تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال‌احمر کاشمر به منطقه اعزام و عملیات جستجو برای پیدا کردن فرد مفقودشده آغاز شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کاشمر با اشاره به اینکه تلاش و جستجوی شبانه نجات گران و عوامل انتظامی در شب گذشته حاصلی در برنداشت، ابراز کرد: با طلوع آفتاب در صبح امروز عملیات جستجو با ظرفیت دو تیم امداد و نجات کوهستان با حضور نیروی انتظامی و خانواده فرد مفقودشده آغاز شد.

کشف جسد مرد 57 ساله در ارتفاعات

وی بابیان اینکه نیروهای هلال‌احمر، پلیس و اعضای خانواده فرد مفقودشده در قالب گروه‌های جداگانه و در مسیرهای مختلف به جستجو پرداخت کردند، یادآور شد: پس از تلاش ۱۸ ساعته نیروهای حاضر، ظهر امروز جسد فرد مفقودشده توسط تیم مشترک جمعیت هلال‌احمر و نیروی انتظامی کشف و توسط تیم امداد و نجات کوهستان به پایین ارتفاع انتقال یافت.

رضاپور ابراز کرد: جسد بی‌جان مرد ۵۷ ساله جهت سیر مراحل قانونی تحویل نیروی انتظامی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 675651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟