بازداشت شاخ اینستاگرامی زنجان / او خشن بود

پایان قلدری های خشن شاخ اینستاگرامی در زنجان او به دام افتاد.

رئیس پلیس فتا استان زنجان از شناسایی عامل ترویج خشونت که خود را شاخ اینستاگرامی معرفی می کرد خبر داد و گفت: ایجاد رعب وحشت بین افراد براساس قانون در فضای مجازی امری مجرمانه است و با مخلان و ناامن کنندگان این فضا برخورد می‌شود.

سرهنگ محمدعلی آدینه‌لو رئیس پلیس فتا زنجان در تشریح این خبر گفت: طی رصد و پایش مستمر انجام شده، صفحه‌ی اینستاگرامی فعال در زمینه ترویج خشونت از طریق انتشار فیلم و تصاویر مجرمانه احصاء و شناسایی گردانندگان آن به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های فنی و پلیسی، متهم به هویت‌ معلوم در استان‌ زنجان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضائی و همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام محترم قضایی شد.

هنجارشکن اینستاگرامی در زنجان دستگیر شد

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس هرگونه هنجارشکنی در فضای مجازی را به‌صورت شبانه روزی رصد و پایش می‌کند، افزود: قدرت نمایی با سلاح گرم و سرد و ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی جرم بوده و قاطعانه با مجرمان برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس پلیس فتا استان زنجان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده و یا بروز هرگونه مشکل سریعاً موضوع را از طریق 110 یا وب‌سایت پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir لینک مرکز فوریت‌های سایبری با ما در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 675138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟