دستگیری مرد عربده کش که جهان نما را به آشوب کشید

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری اوباش سابقه داری که تحت تعقیب مراجع انتظامی بود در شهرک جهان نما خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سلب آسایش و عربده کشی توسط فردی در شهرک جهان نما، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۴۰ جهان نما قرار گرفت.

وی گفت: بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بررسی ها مشخص شد که یک نفر از اراذل اوباش سابقه دار که تحت تعقیب مراجع انتظامی است با حالت غیر عادی اقدام به عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی منطقه جهان نما کرده است که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: متهم برای تحقیقات بیشتر به پلیس امنیت عمومی استان البرز منتقل شد.

وی اظهار داشت: پلیس برای تامین امنیت، آرامش و آسایش شهروندان، طرح های مقابله با اراذل و اوباش را به صورت ویژه در دستور کا خود قرار داده و با تشدید کنترل بر رفتار افرادی که قصد دارند با قدرت کاذب و پوشالی خود نظم عمومی را مختل کنند به شدت برخورد می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج، با بیان این که استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، اظهار داشت: نیروی انتظامی در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی را دارند برخورد می کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 674847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟