راننده پژو 206 جوان تهرانی را له کرد / در همت رخ داد

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری ۲۰۶ با موتورسیکلت در بزرگراه همت و فوت راکب و سرنشین این موتورسیکلت خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ احسان مومنی گفت: ساعت ۲۳:۲۵ شب گذشته در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت قبل از شیخ فضل الله یک دستگاه پژو 206 به علت عدم توجه به جلو با یک دستگاه موتورسیکلت به شدت برخورد می‌نماید.

وی افزود: عوامل کارشناس منطقه ۲۳ پلیس راهور فاتب نیز در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل حادثه، به بررسی صحنه تصادف پرداختند و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: پس از این تصادف، راکب و سرنشین موتورسیکلت به شدت و با سر به زمین برخورد می‌کنند و علیرغم تلاش‌های تیم اورژانس برای احیای قلبی و جلوگیری خونریزی، متاسفانه هر دو آن‌ها در محل حادثه فوت می کنند.

مومنی به رانندگان توصیه کرد: رانندگان حین تردد تمام حواس و فکر و توجه خود را به سمت جلو و از آیینه‌ها به اطراف معطوف دارند و از انجام کار‌ها و اقدامات و حرکاتی که باعث می‌شود توجه ان‌ها از رانندگی منحرف گردد جدا خودداری نمایند .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 674730 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟