راز گونی سفید مرد تهرانی روز اول عید برملا شد

سارق روز اول عید در تهران به دام افتاد. این سارق که گونی سفیدی با خود همراه داشت پر از اجناس دزدی بود.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی از دستگیری سارق منزلی که در اول فروردین ماه از منزل شاکی سرقت کرده بود، خبر داد و گفت: متهم به 2 فقره سرقت معترف شد.

سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان"  بیان داشت: دوم فروردین ماه پرونده ای از کلانتری 159 بی سیم با شکایت خانمی با موضوع سرقت منزل به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: در تحقیقات بعمل آمده از شاکی اظهار داشت : حدود ساعت 1200 اول فروردین ماه منزل خود را واقع در حوالی خیابان "منصور" ترک کردم و پس از مراجعت در ساعت 1400 با قفل تخریب شده درب حیاط مواجه شدم که پس از ورود به داخل منزل متوجه سرقت اموالی از قبیل یک دستگاه تلویزیون، تعداد دو عدد پتو به ارزش تقریبی 150 میلیون ریال شدم .

سارق تهرانی روز اول عید 1400 در دام پلیس

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت : موضوع در دستور کار عوامل تخصصی تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه قرار گرفت که در این راستا کارآگاهان برای انجام تحقیقات محلی و میدانی برای کشف سرنخ و رد پای سارق، عازم محل جرم شدند.

این مقام پلیسی تصریح کرد : در همین اثنا کارآگاهان پایگاه ششم پس از بررسی صحنه جرم حین برگشت به پایگاه به یک دستگاه خودرو پراید نقره ای که بصورت مشکوک و یکطرفه در خیابان در حال عبور بوده برخورد که پس از توقیف با بررسی خودرو یک گونی سفید حاوی باطری موتورسیکلت، چراغ قوه، موتور کولر، قفل آهن بر و ... کشف و راننده که خود را احمد معرفی می کند را با توجه به اظهارات ضد و نقیض در خصوص اموال موجود به اتهام ولگردی تحت الحفظ به پایگاه ششم پلیس آگاهی منتقل شد.

وی توضیح داد: در خصوص موضوع از احمد تحقیق که ابتدا منکر بزه انتسابی و سرقت بوده لیکن در تحقیقات تکمیلی و با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم به بزه سرقت معترف شد و اظهار داشت، اموال را از مغازه ای، از طریق کانال کولر و به تنهایی ربوده و علاوه بر سرقت از مغازه به سرقت از منزل شاکی پرونده نیز معترف و بیان کرد، اموال مسروقه را به محل پاتوق خود انتقال داده است.

سرهنگ کنجوریان افزود : در ادامه کارآگاهان با متهم عازم محل سرقت مغازه شدند و شناسایی پاتوق متهم و بازدید از آن مکان، اموال مسروقه شاکیان نیز کشف و تحویل مال باختگان شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت : با تکمیل تحقیقات پرونده، متهم به داسرا اعزام و با صدور قرار تامین مناسب روانه زندان شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 674570 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟