توقیف محموله سنگین مرفین در میناب / جاساز ماهرانه در کامیون

 با هوشیاری و تلاش بی وقفه و شبانه روزی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب قاچاقچیان در انتقال 2 تن و 52 کیلو و 200 گرم مرفین در استان ناکام ماندند.

به گزارش رکنا، سردار "غلامرضا جعفری" فرمانده انتظامی استان هرمزگان  در تشریح این خبر اظهار داشت: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب با انجام کار گسترده اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر مرفین که به صورت ترانزیت فعالیت داشتند را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند، سرانجام بامداد امروز با همکاری ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی چغازردی این شهرستان به 2 دستگاه کامیون بونکر گاز مشکوک و بلافاصله خودروها را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: پس از تلاش بی وقفه وبرش انتهای بونکر یکی از کامیون ها 2 تن و 52 کیلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع مرفین که به طرز بسیار ماهرانه در انتهای کامیون جاساز شده بود، کشف و 2 نفر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ دستگیر شدند.

سردار جعفری خاطر نشان کرد: بنا به اظهار قاچاقچیان دستگیر شده مواد مخدر کشف شده از مرزهای شرقی کشور بارگیری و قصد انتقال به عسلویه استان بوشهر را داشتند که با هوشیاری و تلاش پلیس در انتقال این محموله سنگین و کم نظیر در کشور، ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اذعان داشت: با توجه به اطلاعات به دست آمده از متهمان، تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 674471 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟