بازداشت مرد خشمگین ایرانشهری / او به مردم در کوچه و خیابان تیراندازی می کرد

فرد شروری که با تیراندازی در یکی از خیابان‌های شهرستان ایرانشهر باعث رعب و وحشت عمومی شده بود، در اقدام ضربتی پلیس کمتر از ۱۵ دقیقه دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "مرتضی جوکار بیان داشت: دهم فروردین ماه سال جاری در پی اعلام گزارش ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی به سمت مردم در یکی از خیابان‌های شهرستان ایرانشهر، بررسی موضوع به صورت ویژه دستورکار پلیس امنیت عمومی و پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با حضور مأموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی شهرستان ایرانشهر مشخص شد، فردی با سلاح کمری کلت به سمت مردم تیراندازی که باعث ایجاد رعب و وحشت عمومی شده بود.

شرورترین مرد مسلح ایرانشهر بازداشت شد

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: فرد شرور به محض رویت ماموران قصد داشت از محل متوالی شود که ماموران با استفاده از قانون یکارگیری سلاح و شلیک چند تیر هوایی شرور مسلح را دستگیر و از او یک قبضه کلت کمری و مقداری فشنگ جنگی کشف و ضبط کردند.

سرهنگ جوکار در ادامه افزود: متهم ۳۲ ساله پس از انتقال به پلیس امنیت عمومی به شرارت خود در خصوص ایجاد ناامنی در سطح شهر اعتراف که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

این مقام انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه علت و انگیزه اقدام مجرمانه شرور در دست بررسی است، بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با هر گونه نا امنی تأکید و از خانواده‌ها و بخصوص سران طوایف خواست تا جوانان را از عواقب سخت نگهداری، حمل و جابجایی انواع سلاح گرم و سرد آگاه سازند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673987 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟