انهدام باند سارقان موتورسیکلت سند نمره کار در تهران

سرهنگ کارآگاه "شمس الدین میرزکی" معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی بیان داشت : کارآگاهان اداره هفتم در رصد های فضای مجازی به یک مورد آگهی فروش موتورسیکلت مشکوک و بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان قرار گرفت.

به گزارش رکنا ، سرهنگ کارآگاه "شمس الدین میرزکی" با اشاره به اینکه کارآگاهان برای بازدید موتورسیکلت طی هماهنگی ها با فروشنده به حوالی میدان آزادی مراجعه و پس از بازدید موتورسیکلت متوجه شدند ارکان موتورسیکلت بصورت حرفه ای دستکوب شده و مدارک فروشنده جعلی است، افزود: بدون فوت وقت فروشنده موتورسیکلت دستگیر و برای بررسی های تخصصی به همراه موتورسیکلت به پلیس آگاهی منتقل شد.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: با بررسی کارشناسان و بهره گیری از تجهیزات نوین آزمایشگاهی ارکان اصیل موتورسیکلت ظاهر و پس از استعلام از سامانه ناجا مشخص شد موتورسیکلت بیست و هشتم اسفند ماه از شهرستان اسلامشهر سرقت و دارای ثبت سابقه سرقت می باشد.

این مقام انتظامی ابراز داشت : با روشن شدن وضعیت موتورسیکلت مسروقه متهم در اظهاراتش بیان داشت، موتورسیکلت را دو روز پیش از شخصی بنام در شهرستان بهارستان به مبلغ بسیار اندکی خریداری کرده است.

دستگیری سارق موتورسیکلت در غرب تهران

وی تصریح کرد : با هماهنگی های قضائی کارآگاهان موفق شدند در عملیات دیگری متهم ردیف دوم پرونده را به همراه یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در غرب تهران شناسایی و دستگیر می کنند.

سرهنگ میرزکی افزود : با انتقال دومین متهم پرونده به پلیس آگاهی وی در تحقیقات پلیسی به سرقت هر دو دستگاه موتورسیکلت اعتراف کرد و اظهار داشت، پس از سرقت موتورسیکلت ها با تغییر ارکان و جعل مدارک یک دستگاه را به مالخر اموال سرقتی فروخته و قصد داشته موتورسیکلت دوم را با همین شیوه بفروشد.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران در پایان گفت : با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی هر دو متهم با دستور قضائی برای ادامه تحقیقات و کشف سایر سرقت های ارتکابی تحت نظر می باشند و تلاش برای شناسایی سایر سرقت ها کماکان ادامه دارد .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673622 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟