این 2 سگ ابراهیم کوچولو را 40 دقیقه زنده زنده خوردند + فیلم
حجم ویدیو: 11.82M | مدت زمان ویدیو: 00:01:41

روز گذشته چهارشنبه 27 اسفند ماه در آخرین لحظات سال جاری پسر 4 ساله ای به نام ابراهیم در روستای تیکن گلپایگان  توسط سگ ها زنده زنده خورده شد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی رکنا، ابراهیم عابدپور  4 ساله اهل تربت جام هنگامی که در حال بازی کردن مقابل مرغداری بود توسط 4 سگ مورد حمله قرار گرفت و به کام مرگ فرو رفت.

حمله مرگبار 4 سگ به ابراهیم عابدپور در گلپایگان

سگ ها برای خوردن لاشه مرغ  از فنسی که پاره شده به بیرون می آیند و به پسر 4 ساله حمله می کنند همچنین  پدر ابراهیم در مرغ داری کار می کرد که پسرش در آن جا توسط سگ ها کشته شد.

مالک مرغ داری توسط پلیس بازداشت شده است و جسد ابراهیم عابدپور پسرک 4 ساله به زادگاهش تربت جام مشهد در حال انتقال است.

زنده زنده خورده شدن ابراهیم عابدپور توسط سگ های گله

یکی بستگان ابرهیم عابدپور در در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا اظهار کرد : ما چند خانواده هستیم که از تربت جام برای کار در مرغ داری به  تیکن گلپایگان سفر کردیم  متاسفانه کنار دیوار مرغ داری هیچگونه فنسی وجود نداشت.

وی ادامه داد : سگ های گله از آن قسمت وارد مرغ داری شدند و ابراهیم را با دندان  به بیرون از مرغ داری بردند در آن لحظه پدر و مادر ابراهیم مشغول کار بودند و برای کمک در محل حادثه حضور نداشتند.

وی افزود : سگ ها تمام لباس های ابراهیم را پاره کردند و بدن وی را در مدت زمان 40 دقیقه خوردند. ما قصد داریم جسد ابراهیم را به تربت جام انتقال دهیم و هزینه آمبولانس را کارفرمای مرغ داری تقبل کرده است.

یکی از بستگان ابراهیم عابدپور در ادامه گفت : ابراهیم بچه اول خانواده و دارای یک خواهر کوچکتر است پدر و مادر ابراهیم پس از حادثه حال روحی مناسبی ندارند و امیدوارم که حق و حقوقمان پایمال نشود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 671660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟