چهارشنبه سوری آرام در مشهد / 4 حادثه و 7 مصدوم

از شامگاه دوشنبه ‌ تا غروب دیروز به‌جز انفجاری کوچک در یک منزل مسکونی، حادثه خاصی درباره چهارشنبه‌سوری در مشهد رخ نداد و شهروندان با رعایت کردن نکات ایمنی و دوری از هیجان، به استقبال از عید 1400 رفتند.

به گزارش رکنا، دیروز با حضور و آماده‌باش نیروی انتظامی در شهر و همچنین استقرار آتش‌‌نشانان، همه نهادهای مرتبط با بحران در کنار مردم قرار گرفتند و چهارشنبه ایمنی در مشهد رقم خورد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد درباره تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از اتفاقات ناخواسته در شب و روز گذشته بیان کرد: بیش از 100 آتش‌نشان و نجاتگر به همراه خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت‌های آتش‌نشانی در 27 نقطه از شهر که کانون احتمالی تجمعات مردمی بود، مستقر شدند.

آتشپاد مسعود ظهوریان با بیان اینکه به‌جز یک حادثه انفجار کوچک در یک منزل مسکونی، تا عصر دیروز حادثه خاص دیگری نداشته‌ایم، به آمار حوادث سال گذشته اشاره و بیان کرد: سال گذشته 22مورد حادثه در مشهد رخ داد که 4مجروح در این حوادث به ثبت رسید.

وی ادامه داد: از ابتدای اسفند امسال تا عصر سه‌شنبه، متأسفانه 4مأموریت مربوط به چهارشنبه‌سوری به ما اعلام شده که 7مجروح داشته و یک مورد قطع انگشت هم بین مصدومان بوده است.

آخرین مورد انفجار مواد محترقه که منجر به خسارت‌ به یک واحد مسکونی در مشهد شد، شامگاه سه‌شنبه رخ داد.

این حادثه در پارکینگ یک ساختمان چهار‌طبقه در خیابان امامت ۶۸رخ داد که 2نفر مصدوم شدند.

به گفته افسر نگهبان آتش‌نشانی مشهد، نوجوانی حدودا ۱۵ساله در حال ساخت مواد محترقه در پارکینگ این ساختمان بوده که به دلایلی نامشخص، این مواد درون دستش منفجر می‌شود.

حمید خیرآبادی افزود: پس از انفجار که با شدت آن شیشه‌های طبقات اول این ساختمان شکسته و دود زیادی به این طبقه وارد شده، یکپسر جوان با این تصور که ساختمان آتش گرفته برای فرار از تراس خودش را به پایین انداخته و از ناحیه پا دچار شکستگی شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه خسارت مالی زیادی به همراه نداشته بیان کرد: پسر ۱۵ساله که از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شدید شده بود، به همراه دیگر مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟