آزادی 77 زندانی با پابند الکترونیک در گلستان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان از تحت نظر قرار گرفتن ۷۷ زندانی با پابند الکترونیک در استان خبر داد.

به گزارش رکنا، حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت: در حوزه آمار و انفورماتیک ۸۵ درصد از کل ابلاغیه‌های دادگستری گلستان و همچنین دادرسی ۷۰ درصد از زندانیان امسال، الکترونیکی انجام شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان افزود: ۷۷ نفر از محکومان کیفری هم امسال با استفاده از پابند الکترونیکی آزاد و خارج از زندان تحت نظر قرار گرفتند.

قاسمی وناجمی از اجرای طرح کاداستر در بیش از یک میلیون هکتار از اراضی منابع طبیعی گلستان خبر داد و گفت: در سال ۹۹ حدود ۹۷ هکتار از جنگل‌ها و ۵۸ هکتار از سواحل خلع ید شد و ۲۲ هکتار از زمین‌های کشاورزی و باغی استان که تغییر کابری شده بودند دوباره به وضع سابق بازگردانده شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان همچنین از کاهش ورودی پرونده‌های قضایی خبر داد و گفت: در ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار هزار و ۷۴۷ فقره کاهش ورودی داشتیم.

او افزود: از ابتدای تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری گلستان ۳۷ واحد تولیدی فعال و هزار و ۱۸۶ کارگر به محل کار برگشتند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان گفت: در این مدت همچنین مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها در دادسرا‌ها ۸ روز، دادگاه‌های حقوقی و خانواده ۱۱ روز و در واحد‌های اجرای احکام ۱۳ روز کمتر شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670312 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟