تریلی با بار بنزین در تهران حادثه آفرید

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: یک دستگاه تریلر کشنده با ۳۲ هزار لیتر بنزین با گاردریل‌های اتوبان آزادگان برخورد کرد و وارد فضای سبز شد.

سرهنگ مجید رنجبر گفت: صبح امروز در مسیر شرق به غرب اتوبان آزادگان ورودی ساوه به جنوب در لاین کندرو، یکدستگاه تریلر کشنده حاوی ۳۲ هزار لیتر بنزین که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر حرکت خود خارج می‌شود.

وی افزود: این تریلر پس از برخورد و خسارت به چندین گاردریل و عبور از روی جوی آب، وارد فضای سبز این اتوبان شده و بالاخره متوقف می‌شود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل خستگی و خواب آلودگی این غول آهنی از مسیر منحرف و وارد فضای سبز کنار بزرگراه شده است، گفت: با حضور به موقع رئیس و تیم کارشناسی منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب محدوده این حادثه ایمن سازی کامل شد تا از بروز حوادث بعدی جلوگیری شود و تیم اورژانس به مداوای سرپایی راننده در محل حادثه پرداختند.

رنجبر گفت: رانندگان عبوری دیگری نیز که در این مسیر در حال تردد بوده پس از مشاهده این حادثه وسیله خود را متوقف کرده و به قصد کمک رسانی وامداد به این راننده که حالت نیمه هوشیار داشت وارد عمل شدند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خودرو‌ها خواست قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 668642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟