آگهی فروش مبل زنان لرستانی را به دردسر انداخت

رئیس پلیس فتا استان لرستان از دستگیری فردی خبر داد که در سایت دیوار با ثبت آگهی جعلی با عنوان مبل خانگی زیر قیمت بازار اقدام به کلاهبرداری می‌کرد.

سرهنگ آرش ابراهیمی، رئیس پلیس فتا استان لرستان گفت: فردی با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد شخصی با درج آگهی جعلی در سایت دیوار از وی کلاهبرداری نموده است؛ لذا مراتب با تشکیل پرونده قضایی در دستور کار افسران سایبری قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی های انجام شده مشخص شد که شاکی با مشاهده آگهی فروش مبل در سایت دیوار بعلت اینکه قیمت مبل خیلی کمتر از قیمت واقعی بازار بود با صاحب آگهی تماس می گیرد واز فروشنده می خواهد تا با پرداخت مبلغ 85 میلیون ریال تحت عنوان بیعانه در فرصت مناسب جهت تحویل کالا اقدام کند اما فروشنده پس از دریافت مبلغ، دیگر پاسخگوی خریدار نبوده است.

آگهی جعلی فروش مبل برای لرستانی ها / کلاهبردار به دام افتاد

سرهنگ ابراهیمی اظهار داشت: با بررسی مستندات ارایه داده شده توسط شاکی و پیگیری کارآگاهان سایبری این پلیس، شخص کلاهبردار مورد شناسایی قرار گرفت و ضمن دستگیری، به پلیس فتا انتقال داده شد.

این مقام مسئول گفت: متهم پس از انتقال به پلیس فتا، در بازجویی های انجام شده اعتراف کرد که از طریق خطوط تلفن همراه با هویت های ناشناس، اقدام به انتشار آگهی های مختلفی از جمله فروش محصولات باقیمت بسیار پایین در سایت دیوار می کرده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 668565 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟