قاتل اعدامی در قزوین بخشیده شد / او یک مرد را خفه کرده بود

سرنوشت قاتل اعدامی که در یک قدمی چوبه دار بود تغییر کرد و به زندگی دوباره بازگشت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از عفو و گذشت یک قاتل محکوم به قصاص با تلاش و پیگیری کارکنان قضایی و مددکاران زندان پس از پنج سال خبر داد.

به گزارش رکنا، سعید احمدزاده روز دوشنبه در تشریح این پرونده، افزود: دی ماه سال ۹۴ اختلافات شخصی دو نفر سبب بروز درگیری میان آنها شد که در این نزاع، شخصی ۴۵ ساله و متاهل اقدام به خفه کردن مقتول ۳۴ کرد.

سعید احمدزاده افزود: قاتل از سال ۹۴ تاکنون در زندان به سر می برد و حکم قصاص نفس او نیز تایید شده بود و باید به زودی اجرا می شد که با تلاش و پیگیری های کارکنان قضایی و مددکاران زندان، اقدامات در جهت سازش موثر واقع شد و اولیای دم با گذشتن از حق خویش مبنی بر قصاص قاتل و عفو و گذشت او، رضایت قطعی خویش را اعلام کردند و موجب رهایی محکوم علیه پس از پنج سال شدند.

محکوم به قصاص در قزوین پس از پنج سال از اعدام نجات یافت

این مقام قضایی ضمن تقدیر از اولیای دم به واسطه اعلام رضایت از قصاص محکوم علیه، تصریح کرد: از دست دادن عزیزان بر اثر عداوت و دشمنی بسیار جانکاه و رنج آور است و درد و ناراحتی بسیار زیادی را برای خانواده مقتول به همراه دارد و در این شرایط باید کارکنان قضایی و مددکاران زندان سال ها پیگیری و تلاش کنند تا بتوانند گذشت اولیای دم را کسب نمایند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 668498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟