پسر 12 ساله یزدی پول پدرش را به باد داد

 پسر  12 ساله یزدی از حساب پدرش برای بازی پابجی پول برداشت می‌کرد.

به گزارش رکنا، سرهنگ مرتضی ابوطالبی رئیس پلیس فتا استان یزد در‌خصوص این خبر گفت: در ‌پی مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس و طرح شکایت با موضوع برداشت غیر مجاز از حساب وی، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

وی افزود: شاکی در تحقیقات اولیه عنوان داشت با توجه به اینکه پیامک یکی از حساب‌های بنده غیر فعال بود، پس از اعلام موجودی متوجه شدم مبلغ 160 میلیون ریال از حساب بنده کسر شده و در ادامه با مراجعه به بانک و پرینت حساب متوجه شدم طی چندین تراکنش در یک ماه این مبلغ از حساب اینجانب برداشت شده است.

سرهنگ ابوطالبی عنوان داشت: با بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد وجوه برداشت شده توسط فرزند 12 ساله شاکی صورت گرفته و پس از انتقال نوجوان به این پلیس، لب به اعتراف گشود و بیان داشت مبلغ برداشت شده صرف خرید در بازی انلاین پابجی شده است.

وی در خصوص بازی های آنلاین و اتاق های گفتگو پیرامون آن به والدین توصیه کرد: بازی‌های دارای اتاق گفتگو و چت آنلاین را جدی گرفته و با هوشیار نمودن فرزندان از آنها بخواهیم از هرگونه ارتباط با افراد غریبه و آنلاین دوری کرده و برای ورود به گوشی و نرم افزارهای کاربردی رمزگذاشته و از افشای رمز نزد فرزندان و سایر افراد خودداری نموده تا از دسترسی غیر مجاز و همچنین برداشت های غیز مجاز پیشگیری گردد.

سرهنگ ابوطالبی از عموم مردم خواست: با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی از مشاوره‌های همکاران ما بهره مند شوند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 668119 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟