مامور شهرداری همدان کتک خورد + عکس

رئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همدان با اشاره به ضرب و جرح مأمور شهرداری توسط مالکی که اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کرده بود گفت: از مالک شکایت کردیم و قطعا منتظر دستور قضایی هستیم.

محمد گلشن در همدان با بیان اینکه اداره پیشگیری و تخلفات شهری همدان همه روزه در حال گشت‌زنی و انجام وظایف محوله است اظهار کرد: نظارت بر ساخت و سازها نیز یکی از وظایف مهم این اداره به شمار می‌رود و اگر در این زمینه نظارتی صورت نگیرد شهری ناموزون و سازه‌های ضعیف و غیر اصولی خواهیم داشت.

وی بیان کرد: سازه‌هایی که ایمنی لازم را ندارند در صورت بروز بلایای طبیعی تخریب شده و شهروندان دچار آسیب دیدگی جدی خواهند شد از همین رو همکاران ما وظیفه نظارت و سرکشی ساخت و سازها را بر عهده دارند.

رئیس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همدان با بیان اینکه در جریان بازرسی‌ و نظارت‌ها همکاران ما با مشکلاتی چون ضرب و جرح نیز مواجه می‌شوند گفت: پنج شنبه هفته گذشته همکاران ما به منظور سرکشی به منزل مسکونی در کوی کوثر مراجعه می‌کنند که قبلا طی مراجعات، اخطار لازم مبنی بر اینکه برای ساخت و ساز باید مجوز گرفته شود، داده شده بود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه همکاران ما با مقاومت مالک مواجه می‌شوند و دست آخر این موضوع در حین ضبط اموال منجر به درگیری و مجروحیت یکی از همکاران می‌شود افزود: این همکار در اثر اصابت جسم سخت، هر دو پای او از ناحیه دچار آسیب‌دیدگی جدی شده و تحت درمان و عمل جراحی قرار گرفته است، البته در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

گلشن با اشاره به اینکه شکایت قضایی از این مالک انجام شده و قطعا منتظر دستور قضایی هستیم تصریح کرد: از شهروندان خواهش می‌کنم به قوانین شهری و حقوق شهرنشینی احترام بگذارند و مجوزهای لازم در حوزه ساخت و ساز را دریافت کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 667974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟