مرد 60 ساله ایلامی در یک قدمی مرگ / عملیات ویژه برای زنده ماندن این مرد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از نجات مرد ۶۰ ساله گرفتار شده در ارتفاعات منطقه هفت آسیاب شهرستان دره شهر از توابع این استان خبر داد.

به گزارش رکنا، علی اصغر علی اکبری گفت : مرد ۶۰ ساله‌ای که در ارتفاعات منطقه هفت نجات مرد ۶۰ ساله گرفتار شده در ارتفاعات در ایلامآسیاب شهرستان دره شهر به دلیل سقوط از ارتفاع مصدوم شده بود با تلاش نجاتگران هلال احمر و نیرو‌های مردمی از مسیر‌های سخت و صعب العبور به پایین کوه منتقل و به مراکز درمانی انتقال داده شد.

وی افزود: عصر دیروز در پی تماس تلفنی با (شماره ۱۱۲) مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر سقوط یک نفر در ارتفاعات منطقه هفت آسیاب شهرستان دره شهر بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات هلال احمر پلیس راه و شعبه دره شهر به محل حادثه اعزام شدند.

علی اکبری با اشاره به اینکه نجاتگران هلال احمر با دسترسی به فرد مصدوم اقدامات اولیه امدادی را بر روی وی انجام دادند، اضافه کرد: نجاتگران هلال احمر با همکاری نیرو‌های مردمی و با استفاده از تجهیزات کوهستان مصدوم را از مسیر‌های سخت و صعب العبور به پایین کوه منتقل و به مراکز درمانی انتقال دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 667841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟