عملیات غافلگیرانه در هتل آزادی تهران / آتش نشانان از در و دیوار بالا رفتند + عکس

در عرض چندثانیه آتش‌نشان ها عین موروملخ از دیوارای هتل‌آزادی بالا رفتن. راپل،تشک‌نجات و سرلوله‌ها فعال شدند.مهمانان خارجی هاج‌وواج تماشا می‌کردند.

مانور که تموم شد،یکی از مهمانان به سمت آتش نشانان تهرانی رفت و گفت:عجب خاطره‌ای شد سفر به ایران.

سید جلال ملکی- سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی رکنا در مورد این مانور آتش نشانی با تاکید بر اینکه هیچ استرسی به مسافران وارد نشد زیرا از قبل بارها ،اطلاع رسانی شده بود گفت: از چند ماه قبل با مدیریت هتل آزادی برای این مانور آتش نشانی هماهنگی های لازم صورت گرفته بود. دو طبقه هتل برای اجرای این مانور آتش نشانی خالی از مسافر شده بود. طی روزهای گذشته به همه مسافران اجرای این مانور اطلاع داده شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تاکید کرد: زمان اجرای مانور آنقدر خیال مسافران راحت و آرام بود که یا بدون اضطراب در حال تماشای اجرای مانور بودند یا در اتاق های خود استراحت می کردند.

وی در خصوص اینکه یکی از اساس هتل داری ایجاد آرامش برای مسافران و دور نگهداشتن آنها از هر گونه استرس است چرا این مکان برای اجرای مانور انتخاب شد گفت : مدیران هتل موافقت کامل با اجرای این مانور داشتند زیرا هتل لاله یکی از ایمن ترین هتل های ایران در برابر آتش است. مسافران هم کاملا مطلع از ماجرا بودند.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 666811 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟