بازداشت اخلالگر فضای مجازی در خراسان شمالی / او به جرم های خود اعتراف کرد

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی در خصوص برداشت‌های غیرمجاز معدنی در این استان در فضای مجازی این شهرستان ، خبر داد.

سرهنگ "یوسف شاکری" رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در فضای مجازی که اقدام به تشویش اذهان عمومی و نیز دعوت از افراد برای اخلال در نظم عمومی در خصوص برداشت‌های غیرمجاز از معدنی در این استان می‌کرد، پی گیری موضوع پس از هماهنگی با مقام قضائی در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارشناسان پلیس با رصد به‌ موقع فضای مجازی و با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات گسترده متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در محل مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ شاکری با اشاره به این‌که متهم در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود، تصریح کرد: فرد دستگیرشده پس از مواجهه با مستندات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با افرادی که با راه‌اندازی گروه‌ها و کانال در فضای مجازی، اقدام به تحریک و تهییج جوانان و تشویش اذهان عمومی می‌کنند، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده جرائم مشابه یا سایر جرائم رایانه‌ای در فضای مجازی، موضوع را از طریق سامانه تلفنی 110 و سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir اطلاع‌رسانی کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با مجرمان برخورد قانونی صورت پذیرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 666754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟