موبایل قاپ های حرفه ای تهران بازداشت شدند / اعتراف به 10 فقره دزدی

 رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی از دستگیری 2 موبایل قاپ حرفه ای و کشف 10 فقره سرقت خبر داد .

 سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" بیان داشت : بیست و هفتم آذر ماه پرونده ای دایر بر سرقت تلفن همراه به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: از شاکی تحقیق که اظهار داشت، در خیابان سهرودی در حال مکالمه با تلفن همراه بودم که توسط راکبان یک دستگاه موتورسیکلت سرقت شد .

به گزارش رکنا، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ابرازکرد : شاکی چند روز پس از سرقت به پلیس آگاهی مراجعه و اعلام داشت با تلفن همراهش به چند شماره مختلف شارژ ریالی سیم کارت ارسال شده است که با انجام اقدامات پلیسی و استعلام مالکان خطوط در یک مورد مشخص شد شارژ برای شخصی سابقه دار به هویت سیامک که دارای سوابق متعدد در سرقت و فروش مواد مخدر دارد ارسال شده است.

این مقام انتظامی ابراز داشت : آدرس منزل اولین مظنون در محله بی سیم شناسایی که با انجام تحقیقات نامحسوس میدانی در خصوص نحوه امرار معاش نامبرده مشخص شد وی خرده فروش مواد مخدر می باشد و منزل وی پاتوق سارقان و معتادان می باشد.

وی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، در یک عملیات پلیسی، سیامک دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت .

سرهنگ دستخال تصریح کرد : از متهم در خصوص شارژهای ارسالی تحقیق که بیان داشت شخصی به اسم وحید برای او شارژ فرستاده است که با استعلام سوابق نامبرده مشخص شد وی از سارقان حرفه ای در زمینه کیف قاپی می باشد و شاکی به محض رویت عکس متهم او را به عنوان سارق خود شناسایی کرد.

وی با اشاره به اینکه در عملیات دیگری دومین متهم پرونده نیز دستگیر شد، افزود: در بازرسی منزل او تعدادی اموال سرقتی از قبیل دوچرخه، لوازم اوراق شده یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و همچنین 4دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و متهم به همراه اموال کشف شده به پایگاه سوم پلیس آگاهی انتقال یافت.

سرهنگ دستخال ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه سرقت بوده لیکن با تحقیقات پلیسی و انجام مواجهه حضوری با شاکی به بزه انتسابی معترف و اظهار کرد که به همراه دوستش جمشید اقدام به سرقت کرده است و تا کنون بیش از 10 فقره سرقت موبایل قاپی را انجام داده است .

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان گفت : با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی موفق شدند همدست متواری او را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند. و هر دو متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 666374 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟