سیب‌زمینی با طعم تریاک در ارومیه کشف شد

 فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از کشف ۱۳۶ کیلوگرم تریاک از داخل بار سیب زمینی در ایستگاه شهید"کلانتری در ارومیه خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار مسعود خرم‌نیا در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ارومیه در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای باندی در زمینه قاچاق مواد مخدر با خودروی باری در قالب بار سیب زمینی از شرق کشور، رسیدگی به موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و استقرار در ایستگاه شهید کلانتری و پایش خودروهای عبوری، موفق به شناسایی خودروی مورد نظر شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ماموران با شگردهای خاص پلیسی و تعقیب و مراقبت های لازم، پس از ورود خودرو به داخل شهرستان ارومیه و حین تحویل بار، طی یک عملیات منسجم پلیسی ۵ متهم دستگیر، خودروی باری و یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ را توقیف کردند، تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای مذکور ۱۳۶ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

خرم‌نیا در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 665923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟