کشف کالای احتکاری در گلستان

طی ۱۱ ماه سال جاری بالغ بر ۳۵۸ میلیارد ریال کالای احتکاری توسط پلیس امنیت اقتصادی استان گلستان کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: با توجه به تاکیدات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) مبنی بر مقابله با اخلال گران حوزه اقتصاد و حضور هدفمند پلیس در این راستا، پلیس امنیت اقتصادی در نیروی انتظامی تشکیل شد و از ابتدای سال جاری تاکنون، موفق به کشف ۵۸ تن آرد، ۴۸ تن برنج، ۴۰ تن روغن خوراکی، ۳۰ تن قند و شکر و ۱۰۰ هزار لیتر مواد شوینده احتکاری جمعا به ارزش بیش از ۳۵۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال شد.

سرهنگ عباسعلی پهلوانی نسب با اشاره به استفاده از نیرو‌های مجرب و متعهد در این پلیس، افزود: از همان ابتدای فعالیت‌های پلیس امنیت اقتصادی، جلسات تعاملی متعددی با دستگاه‌های مختلف تشکیل شد که نتایج بسیار مطلوبی بدنبال داشته است.

وی با تاکید بر حضور فعال این پلیس در راستای مقابله با جرایمی نظیر احتکار، قاچاق، زمین خواری و سایر جرایم اقتصادی، گفت: نظارت شبانه روزی بر اصناف و بازار، انجام گشت‌های تلفیقی با دستگاه‌های ذیربط، اقدامات اطلاعاتی و میدانی در خصوص شناسایی مخلان امنیت اقتصادی و همچنین تلاش برای رفع موانع تولید و عرضه محصولات مورد نیاز مردم از دیگر اقدامات این پلیس است.

سرهنگ پهلوانی نسب افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا، با تلاش کارکنان این پلیس، ۱۱ هزار و ۷۶۴ عدد انواع ماسک، ۳۸۸ هزار و ۵۵۰ عدد دستکش و بیش از ۳۹ هزار و ۶۰۰ لیتر مایع ضد عفونی کننده به ارزش بیش از ۲۷ میلیارد ریال در سطح استان کشف شده است.

این مقام انتظامی در پایان ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خوب مردم و مسئولان با پلیس در راستای برخورد قاطعانه با جرایم اقتصادی، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک اقتصادی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام تا از این طریق مراتب بصورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گیرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 665646 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟