بازداشت آزارگر زن هرمزگانی / او نامزد سابق بود

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از کشف یک فقره پرونده با موضوع تهدید و مزاحمت های اینترنتی خبر داد.

به گزارش رکنا، سرگرد احسان بهمنی، رئیس پلیس فتا استان هرمزگان در تشریح این خبر اظهار داشت: یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد شخصی ناشناس از دو ماه پیش با صفحات جعلی اینستاگرام ،ضمن ارسال تصاویر شخصی ام اقدام به تهدید و اخاذی از اینجانب می کند، بر همین اساس مراتب برای پیگیری در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: طی تحقیقات فنی و بررسی های انجام شده سرانجام مالک سیم کارت و مشخصات گوشی متهم شناسایی شد،بر همین اساس شاکیه اذعان داشت شخص مذکور آشنا و نامزد سابق اینجانب بوده است که به دلایل بدگمانی های آزاردهنده و بی اعتمادی متهم به وی، ضمن هماهنگی با خانواده اش اقدام به قطع رابطه با شخص مذکور کرده است.

وی افزود: کارشناسان این پلیس پس از هماهنگی با معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس،اقدام به دستگیری متهم و جمع آوری تجهیزات دیجیتال وی کردند،با توجه به استخراج ادله مشهود،شخص مذکور ناگزیر به جرم خود اعتراف و اظهار پشیمانی کرد.

مرد کینه جو در اینستاگرام از نامزدش انتقام گرفت / در هرمزگان رخ داد

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان گفت: طی ادعای متهم، شاکیه در زمان نامزدی به وی وفادار نبوده و انگیزه خانم جوان برای شکل گیری این رابطه ، خریدهای مکرر و سوء استفاده مالی بوده است،به همین خاطر پس از پایان رابطه نامزدی، به هدف انتقام جویی و تنبیه شاکیه دست به این عمل مجرمانه زده است.

سرگرد احسان بهمنی بیان داشت: پس از مواجه حضوری خانواده متهم و شاکیه،سرانجام ضمن اخذ تعهدات و پاک سازی تصاویر شخصی شاکیه بر روی گوشی و لپ تاپ متهم و همچنین جبران خسارات، عاقبت شاکیه رضایت کتبی خود را اعلام نمود،بر همین اساس پرونده متشکله برای تصمیم نهایی به دادسرا ارسال شد.

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان گفت: متأسفانه پرونده های مکرر هر ساله پیرامون تهدید و اخاذی خواستگار یا نامزد سابق به پلیس فتا ارجاع می شود،از نکات قابل تأمل در این پرونده ها می توان به روابط دوستی طرفین قبل از خواستگاری یا نامزدی،رد و بدل شدن عکس های خصوصی و عدم آگاهی برای انجام مشاوره با کارشناسان خانواده جهت انتخاب درست و عقلانی شریک زندگی،عدم پایبندی به اصول اخلاقی و همچنین دوستی های بی قید و بند در فضای مجازی اشاره کرد که باعث بروز این اتفاقات مخرب اجتماعی می شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 665607 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟