تصادف مرگبار در مهاباد 4 کشته و زخمی داشت

 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: در ۲ حادثه جداگانه طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهر ، ۲ نفر جان خود را از دست داده و ۲ نفر نیز مصدوم شدند.

رحمان احمدی روز شنبه افزود: در نخستین حادثه که عصر روز گذشته روی داد، یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ از خیابان پتوبافی به داخل خیابان پارک ملت سقوط کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه یکی از سرنشینان آن به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت و ۲ نفر دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اظهار داشت: این حادثه به علت خارج شدن کتترل خودرو از دست راننده اتفاق افتاد.

احمدی اضافه کرد: در حادثه دیگر یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به داخل سد مهاباد سقوط کرد که در این حادثه نیز راننده خودرو جان خود را از دست داد.

وی گفت: راننده این خودرو که به منظور ماهیگیری به حاشیه سد مهاباد رفته و خودرو خود را در شیب مشرف به این سد پارک کرده بود، به دلیل پایین رفتن خودرو از سرازیری به سمت دریاچه سد موفق به متوقف کردن وسیله نقلیه خود نبوده و همراه با این خودرو به داخل دریاچه سد سقوط کرد.

وی بیان کرد: در این حادثه سرنشین خودرو به علت خفگی جان خود را از دست داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اضافه کرد: با تلاش نیروهای آتش نشانی و شیلات مهاباد، خودرو به همراه سرنشین فوت شده از داخل آب بیرون کشیده شد.

 روزانه به طور میانگین ۱۵۰ تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان برقرار ولی کمتر از ۱۰ درصد آن منجر به عملیاتی می‌شود.

هم‌اکنون این سازمان در مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 665606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟