ردپای سارقان در قطعی برق کرمانشاه دیده شد

بخشدار مرکزی کرمانشاه گفت: از ابتدای ماه گذشته تاکنون سه بار تابلوی برق روستاهای منوچهرآباد و بیجانه سرقت شده به طوری که هربار برای آن مبلغی در حدود ۴۰ میلیون تومان هزینه می‌شود.

به گزارش رکنا، پیرو ارسال درخواست مردم دو روستای منوچهرآباد و بیجانه در سامانه فارس من مبنی بر قطعی مداوم آب و برق این روستاها، موضوع از طریق خبرنگار فارس مورد پیگیری قرار گرفت.

بخشدار مرکزی کرمانشاه  در کرمانشاه در این خصوص، اظهار داشت: این روستاها هیچگونه مشکل زیرساختی ندارند و سرقت عامل اصلی قطعی برق آنان است.

علی فتحی افزود: از ابتدای ماه گذشته تاکنون سه بار تابلوی برق این روستاها سرقت شده است و هربار مبلغی در حدود ۴۰ میلیون تومان هزینه شده می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی اقدامات ایمن‌سازی جهت پیشگیری از سرقت صورت گرفته است، گفت: از آنجا که تابلوی برق حدود سه کیلومتر با روستا فاصله دارد، سارقان در شب و سواستفاده از دور بودن اقدام به سرقت می‌کنند.

بخشدار مرکزی کرمانشاه در پایان، بیان کرد: طی جلساتی که برای رفع این مشکل داشته‌ایم مقرر شد که دهیار و شورای روستاها با همکاری آب و فاضلاب شهرستان برای حفاظت از تابلوی برق نگهبانی را استخدام کنند تا از سرقت جلوگیری شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 664119 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟