کشف کلاهبرداری اینترنتی میلیاردی در آمل

سید موسی حسینی اظهارکرد: در پی مراجعه شهروندی به پلیس فتای شهرستان آمل و طرح شکایت مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی با انتشار آگهی در سایت های تبلیغات فروش کالا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات از مال باخته و اقدامات فنی و پلیسی مشخص شد، فرد یا افرادی با انتشار آگهی خرید و فروش خودرو از سایت نیازمندی های آنلاین اقدام به کلاهبرداری اینترنتی از وی کرده اند.

به گزارش رکنا، جانشین فرمانده انتظامی مازندران یادآورشد:کارآگاهان و کارشناسان پلیس فتا در ادامه تحقیقات با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های ویژه پلیسی موفق شدند رد یکی از متهمان را شناسایی کنند.

حسینی اضافه کرد: متهم که به همراه همدستش پس از کلاهبرداری در یکی از استان های جنوبی کشور حضور داشت با اقدامات ویژه پلیسی و تعقیب ومراقبت سرانجام پس از چند روز و بازگشت از سفر در مخفیگاهش در شهرستان آمل دستگیر شدند.

کلاهبرداری 15 میلیاردی در آمل

حسینی از انجام تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس خبرداد و افزود: این افراد در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اقرار و در اظهاراتشان به درج آگهی جعلی مبنی بر فروش خودرو، موتورسیکلت، موبایل، لوازم خانگی و غیره در سایت نیازمندی دیوار اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اعتراف متهمان به کلاهبرداری ۱۵ میلیاردی از کشف سیم کارت، کارت عابر بانک ، ۴۰۰ فاکتور فروش و ۷۰۰ بارنامه جعلی مربوط به شرکت های باربری و۳ دستگاه گوشی تلفن همراه خبر داد.

وی همچنین از دسترسی متهمان به اطلاعات حساب بانکی ۴۴۶ شهروند و ۱۲۶ شماره تلفن همراه خبر داد و افزود: متهمان پس از انجام تحقیقات تحویل مرجع قضائی و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 663520 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟