دسیسه محمود مرد تهرانی برای فروشندگان خودرو فاش شد

کشف 5 فقره کلاهبرداری از فروشندگان خودرو پلیس را به محمود سارق حرفه ای رساند.رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری کلاهبردار حرفه ای در پوشش خرید خودرو و کشف 5 فقره کلاهبرداری خبر داد .

به گزارش رکنا،  سرهنگ کارآگاه "خیرالله دولتخواه" بیان داشت : بیست و هفتم مرداد ماه پرونده ای با موضوع کلاهبرداری با اعلام شکایت خانمی از طریق کلانتری 154 چیتگر به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع شد.
وی عنوان کرد : طی تحقیقات پلیسی مشخص شد شاکی برای فروش خودروی پژو 207 خود بهپارکینگ چیتگرمراجعه، دو نفر خودرو را رویت کرده و پس از توافق، مبلغی بعنوان بیعانه پرداخت کردند و قرار شد روز بعدش به دفترخانه مراجعه و مابقی پول را تمام و کمال پرداخت کنند.
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی ابراز داشت : خریداران روز بعد به بهانه قرار در دفترخانه، با حیله و نیرنگ شاکی را به جاده قزلحصار کرج کشانده و پس از دوره کردن وی و عیب گذاری روی خودرو، ضمن پس گرفتن مبلغ بیعانه از شاکی، مبلغ 15 میلیون تومان دیگر از نامبرده مطالبه می کنند تا به وی اجازه دهند که خودروی خود را تحویل بگیرد.

نقشه محمود برای فروشندگان خودرو لو رفت / مرد تهرانی بازداشت شد

این مقام انتظامی تصریح کرد : رسیدگی به پرونده و شناسایی کلاهبرداران در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و دستورات قضائی لازم در این رابطه اخذ و در نهایت متهم اصلی بنام محمود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان کرج دستگیر گردید.
سرهنگ کارآگاه خیرالله دولتخواه افزود : پس از انتقال متهم به تهران، در بازجویی علاوه بر اعتراف به کلاهبرداری و اخاذی از شاکی به 4 فقره جرایم مشابه با همین شیوه و شگرد اعتراف کرد که در ادامه با تلاش و پیگیری کارآگاهان، سایر مال باختگان نیز شناسایی، دعوت و شکایت آنان اخذ و ضمیمه پرونده اصلی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662798 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟