درگیری خونین در کوه رحمت آباد / جوان مرودشتی به پایین پرتاب شد

ضاربان مرد جوان در کوه رحمت‌آباد مرودشت شناسایی شدند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس گفت: در پی درگیری تعدادی جوان در دامنه کوه رحمت آباد شهرستان مرودشت ،پلیس ضاربان را شناسایی کرده و به دنبال دستگیری آنها است.

بهمن در پی وقوع یک فقره درگیری بین سه جوان در دامنه کوه رحمت آباد مرودشت و انتشار کلیپ این درگیری در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان مرودشت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به محل مورد نظر اعزام و مطلع شدند که سه جوان که اهل یکی از روستاهای مرودشت بوده اند در بالای کوه به دلیل اختلافات با یکدیگر درگیر و یکی از آنها که ۲۴ ساله است به پائین پرتاب شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه مصدوم توسط عوامل امدادی به بیمارستان انتقال و حال وی رضایت بخش است، اظهار داشت: ضاربان قبل از حضور پلیس از صحنه درگیری متواری شده اند.

محمدی با اشاره به اینکه خودرو ضاربان با هماهنگی مقام قضائی توسط پلیس توقیف شده است، افزود: هر دو عامل درگیری که ۲۵ و ۲۶ ساله هستند شناسایی و به زودی دستگیر می شوند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم، خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: نیروی انتظامی استان فارس در مواجهه با هرگونه هنجارشکنی بسیار قاطع و بدون هر گونه چشم پوشی برخورد خواهد کرد.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661436 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟