تصادف زنجیره ای در محور مرند - تبریز / 11 کشته و مصدوم در 29 خودرو

رئیس پلیس راه استان آذبایجان شرقی گفت: به علت عدم رعایت فاصله طولی و قیچی کردن تریلی در محور "مرند- تبریز" 29 دستگاه خودرو باهم تصادف کردند.

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا کریمی نژاد گفت: در پی خبری مبنی بر اینکه در ورودی محور "مرند-تبریز" یک دستگاه تریلی قیچی کرده و با یک دستگاه اتوبوس مسافربری برخورد می کند که بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

آمار جان باختگان و مجروحین اعلام شد

او افزود: متاسفانه در این حادثه راننده اتوبوس و یکی از مسافران به علت شدت جراحات در دم فوت و یکی از مسافران نیز در بیمارستان فوت می کند و 8 نفر نیز مصدوم که 4 تن از مصدومان به صورت سرپایی مداوا و 4 نفر دیگر به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ "کریمی نژاد" اظهار داشت: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت اصلی حادثه ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه و عدم رعایت فاصله طولی از سوی راننده تریلی اعلام شده است.

او در ادامه خاطرنشان شد: در کنار این حادثه 29 وسیله نقلیه در فواصل کوتاهی باهم برخورد کرده اند که همه این حوادث از نوع تصادف خسارتی بودند.

رئیس پلیس راه استان آذربایجان شرقی رانندگی در شرایط مه آلوده و لغزنده بودن جاده را حساس عنوان و تاکید کرد: رانندگان باید در شرایط مه آلود و لغزندگی در سطح معابر سرعت مطمئنه را رعایت و فاصله طولی را مدنظر داشته باشند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 659059 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟