دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف 7 فقره سرقت در پردیس

سرهنگ "محمدحسن محمدی" فرمانده انتظامی شهرستان"پردیس" در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران کلانتری 13 دره بهشت در انجام تحقیقاتی سارقی حرفه ای را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: در تکمیل تحقیقات ماموران کلانتری 13 دره بهشت این فرماندهی و با توجه با اسناد و مدارک موجود، فرد دستگیر شده به هفت فقره سرقت اماکن و مساجد(سیستم صوتی و..) در شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان"پردیس"همچنین با بیان اینکه در ارتقا و ایجاد امنیت پایدار در شهرستان سه محور مشارکت مردم حمایت مسئولان و همراهی رسانه ها تاثیر گذار است از همه احاد جامعه خواست تا با همکاری و مشارکت با پلیس در ایجاد امنیت پایدار گامی موثر بردارند.

وی با تاکید بر این مطلب که نیروی انتظامی برای گسترش امنیت در جامعه نیاز به همکاری و مشارکت احاد مردم در همه زمینه های انتظامی و اجتماعی را دارد گفت: امنیت پدیده اجتماعی است که تحقق آن بستگی به میزان هماهنگی و همکاری و مشارکت مردم با پلیس را دارد.

"محمدی"همچنین بیان داشت: در جامعه ای که تعاملات اجتماعی شکل منطقی به خود بگیرد اندیشه ها رشد کرده و اقتصاد شکوفا می شود و حسن اعتماد عمومی و متقابل مردم نسبت به یکدیگر و نسبت به دستگاه های اجرایی رشد و نمو می یابد و صیانت در مقابل انحرافات اجتماعی تضمین خواهد شد.

سرهنگ "محمدحسن محمدی" در خاتمه با تاکید بر رعایت حداقل های ایمنی در اماکن عمومی و خصوصی جهت جلوگیری از ایجاد فرصت و بروز جرائم سرقت توسط مالکان و متولیان امر را خواستار شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 658847 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟