دستگیری سارقان زورگیر خیابان ویلا / اعتراف به سرقت 10 گوشی موبایل

سرهنگ "محمد قاسم طرحانی " بیان داشت: ساعت 23:14 شامگاه چهاردهم بهمن ماه ماموران کلانتری 107 فلسطین از طریق تماس تلفن شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی 110 از زورگیری 2 سارق در خیابان "ویلا " مطلع شدند و نزدیکترین گشت انتظامی کلانتری فلسطین برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شد.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: با حضور ماموران در محل مشخص شد راکب و ترک نشین یک دستگاه موتور سیکلت با تهدید سلاح سرد تلفن همراه مال باخته را سرقت و از محل گریخته اند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه مال باخته توانسته بود مشخصات ظاهری سارقان را به خاطر بسپارد، اضافه کرد: در تحقیقات پلیسی هویت متهمان شناسایی و مخفیگاه آنان در یکی از شهرستان های غربی تهران شناسایی شد.

این مقام انتظامی ابراز داشت. باهماهنگی های قضائی تیمی از ماموران به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی هر دو متهم را دستگیر و موتورسیکلت آنان را توقیف کنند.

سرهنگ طرحانی اضافه کرد: در بررسی های بیشتر از مخفیگاه سارقان 10 دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف و متهمان به سرقتی بودن اموال کشف شده اعتراف کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کلیه مال باختگان گوشی های سرقتی شناسایی و اموال کشف شده تحویل آنها شده است، گفت: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهمان با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 658834 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟