سارق دریچه های فاضلاب شهری به دام افتاد

 سرهنگ "ضرغام آذین " بیان داشت: در پی گزارش شهرداری منطقه شمال غرب تهران مبنی بر سرقت دریچه های فاضلاب شهری، بررسی موضوع در دستور کار تیم های عملیات کلانتری های تابعه سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی با اشاره به اینکه در بررسی از صحنه های جرم مشخص شد متهم با استفاده از یک دستگاه خودروی وانت پیکان سفید رنگ در تاریکی هوا مرتکب سرقت شده است، عنوان کرد: گشت زنی های انتظامی آغاز تا اینکه تیم عملیات کلانتری 118 ستارخان بامداد روز گذشته موفق شدند خودروی متهم را شناسایی و مشاهده کردند که متهم با استفاده از ابرازی در حال سرقت دریچه فاضلاب می باشد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری ابراز داشت: متهم در یک عملیات پلیسی موفق دستگیر و پس از انتقال به کلانتری ستارخان به بیش از 80 فقره سرقت دریچه های فاضلاب شهری اعتراف و اظهار داشت تعدادی از دریچه های سرقتی در مخفیگاهش موجود است.

سرهنگ آذین اظهار داشت: با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران کلانتری ستارخان به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند بیش از 2 تُن انواع دریچه های فاضلاب مسروقه از آن مکان کشف کنند.

سرهنگ آذین در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفتار مشکوک از سوی افراد فرصت طلب موضوع را از طریق سامانه 110 به نیروی انتظامی اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 658831 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟