کشف 55 راس احشام قاچاق در دهلران

سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در پی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حمل قاچاق احشام در سطح شهرستان دهلران، رسیدگی به موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، او با بیان اینکه ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی سپتون با اقدامات فنی و پلیسی، یک کامیون حامل احشام را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند، افزود:طی هماهنگی با مرجع قضائی و در بازرسی‌های اولیه ماموران انتظامی از این کامیون، ۵۵ راس دام قاچاق و فاقد هرگونه مدارک و مجوز قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام، با اشاره به اینکه در این راستا ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، ادامه داد: ارزش این احشام قاچاق کشف شده، برابر نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ القاصی مهر با بیان اینکه یکی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال جاری مبارزه با پدیده قاچاق است که این مهم با جدیت توسط پلیس پیگیری و با قاچاقچیان برخورد می‌شود، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و یا اطلاع از افراد سود جو و قاچاقچیان موضوع را از طریق ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 658383 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟