جاسازی 130 هزار گونه مواد آتش زا در محموله سبزی / در گیلان لو رفت

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 130 هزار و 200 عدد مواد محترقه غیرمجاز در بازرسی از بار سبزی یک دستگاه خودرو نیسان در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار عزیزاله ملکی  اظهار کرد: نیروی انتظامی با افرادی که اقدام به خرید، فروش، نگهداری، حمل و استفاده از مواد محترقه غیرمجاز و خطرناکی که امنیت جانی، مالی و روانی شهروندان را به خطر بیندازند، برخورد قانونی می‌کند.

وی ادامه داد: در همین زمینه با اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت عمومی استان مشخص شد، فردی در حال انتقال مواد محترقه غیرمجاز از استان‌های هم‌جوار به شهرستان رشت است که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه مأموران خودرو نیسان متهم را که در پوشش حمل بار سبزی در حال ورود به شهر رشت بود را متوقف کردند، افزود: 130 هزار و 200 عدد مواد محترقه غیرمجاز در بازرسی از بار سبزی این خودرو کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی از معرفی متهم بیست‌ونه‌ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را 65 میلیون ریال برآورد کردند.

ملکی با اشاره به اینکه براساس ماده 618 قانون مجازات اسلامی، مجازات حبس از 3 ماه تا یک سال برای افرادی که با هیاهو و جنجال موجب اخلال در نظم و آرامش عمومی شوند در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: پیشگیری از حوادث و ناهنجاری‌های آخر سال نیاز به هوشیاری خانواده‌ها دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657743 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟