کلاهبرداری میلیاردی به شیوه کپی کردن کارت بانکی

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "داود معظمی گودرزی" رییس پلیس فتا گفت: چندی پیش یکی از شهروندان به پلیس فتا پایتخت مراجعه کرد و عنوان داشت، از حساب بانکی اش بیش از 500 میلیون ریال در چندین مرحله برداشت شده است.

برداشت میلیونی غیرمجاز به شیوه اسکیمری

وی عنوان کرد: شاکی در ادامه اظهاراتش عنوان کرد، چند روز قبل در منزل بودم که در چندین مرحله پیامک برداشت از حساب برایم ارسال شد و باتوجه به اینکه کارت عابربانک همراه خودم بود متوجه کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز از حساب خود شدم.

رئیس پلیس فتا ابراز داشت: با توجه به اینکه در چندین مرحله 500 میلیون ریال از حساب شاکی برداشت شده بود، احتمال کپی کردن کارت عابر بانک شاکی قوت و کارآگاهان شناسایی حساب هایی که وجوه مال باخته به آن واریز شده است را بررسی کردند.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه با بررسی حساب های واریزی احتمالات کارآگاهان پلیس فتا به یقین تبدیل شد، ادامه داد: هویت واقعی متهم و مخفیگاه وی شناسایی و با هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: متهم به 11 فقره کلاهبرداری در مجموع به ارزش یک میلیارد ریال اعتراف و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 657603 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟