عاملان شرارت خیابان آیت الله غفاری اراک در چنگ پلیس

ماموران پلیس استان مرکزی در عملیاتی سریع چهار جوان شروری که در خیابان آیت الله غفاری شهر اراک باعث مصدومیت و نابینا شدن چشم شهروندی اراکی شده بودند را شناسایی و دستگیر کرند.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: چند روز قبل با اعلام گزارشی از یک مورد شرارت و قمه کشی در منزلی مسکونی در خیابان آیت الله غفاری شهرستان اراک، تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی استان بررسی موضوع را به صورت تخصصی آغاز کردند.

سرهنگ خلجی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد که چهار جوان اوباش درخیابان آیت الله غفاری وارد منزل یکی از شهروندان که با او اختلافاتی داشته بودند، شده و با ضرب و جرح دو نفر از اهالی منزل، باعث مصدومیت یکی از آن‌ها و تخلیه چشم او می‌شوند.

او اضافه کرد: در آغاز تحقیقات تخصصی ماموران پلیس امنیت عمومی استان، مشخص شد که این چهار جوان شرور بعد از این اقدام مجرمانه خود از استان خارج و به مکان نامعلومی متواری شده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: پلیس در مراحل تحقیقات تخصصی، محل اختفای هر چهار جوان شرور در استان‌های تهران و خوزستان را شناسایی کرده و هر چهار نفر در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر و به شهرستان اراک انتقال داده شدند.

او بیان کرد: افراد دستگیر شده بعد از تکمیل تحقیقات پلیس به مرجع قضائی معرفی شدند و برخورد قانونی با آنان در حال سیر مراحل قانونی است.

سرهنگ خلجی تاکید کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه اوباشگری و سلب آسایش عمومی را به هیچ فردی نخواهد داد و از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه موارد هنجارشکنانه، موضوع را برای بررسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657117 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟