دستگیری سارقان احشام ساوه

در عملیات ماموران پاسگاه انتظامی یل آباد شهرستان ساوه، دو سارق احشام حین سرقت از محل نگهداری احشام در روستای هلول این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: در تعامل دو سویه پلیس و دامداران شهرستان، گزارشی از سوی یکی از روستائیان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر حضور مشکوک افرادی در اطراف محل نگهداری دام در روستای هلول اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران پاسگاه انتظامی یل آباد برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: با حضور تیم انتظامی در محل مشاهده شد دو نفر در حین سرقت و بارگیری دام در یک خودرو هستند که در عملیاتی غافلگیرانه هر دو سارق دستگیر شدند.

او با قدردانی از همراهی خوب شهروندان در توجه به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی گفت: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه گزارش‌های مردمی است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: یکی از برنامه ریزی‌های پیشگیرانه پلیس در کاهش سرقت، برگزاری جلسه‌های چهره به چهره با دامداران در سطح شهرستان است که بازتاب بسیار مطلوبی از افزایش امنیت اجتماعی و کاهش سرقت احشام را به دنبال داشته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657109 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟