دستگیری و انهدام 3 باند سرقت سیم برق در اهواز

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری و انهدام سه باند دو نفره و کشف ۶۷ فقره سرقت سیم برق در اهواز خبر داد.

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی شهرستان اهواز اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت کابل فشار قوی و سیم برق در حوزه‌های کلانتری ۱۲، ۱۵ و ۱۷ اهواز و همچنین انتشار برخی از صحنه‌های سرقت در فضای مجازی موضوع به صورت ویژه و خاص در دستور کار عوامل تجسس کلانتری‌های مذکور قرار گرفت.

به گزارش رکنا، او افزود: مأموران انتظامی با راه اندازی گشت‌های نامحسوس و هدفمند تعداد ۶ نفر از سارقان سیم برق را شناسایی، با هماهنگی مقام قضائی و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: از سارقان یک دستگاه خودروی وانت پیکان مسروقه، مقادیری سیم و کابل برق مسروقه همراه با تعدادی آلات و ادوات بریدن آنها کشف شد.

سرهنگ دالوند خبر داد: سارقان در بازجویی‌های تخصصی مجموعاً به تعداد ۶۷ فقره سرقت سیم برق و کابل منازل معترف شدند که با هدایت آنها صحنه‌های سرقت بازسازی و مراتب سرقت به تائید نماینده حراست اداره برق و مالباختگان رسید.

او در پایان عنوان کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شده و با صدور قرار مناسب راهی زندان شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657055 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟