برگزاری اولین جلسه گردهمایی شناخت ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی تاکستان

رجبی دادستان و انقلاب شهرستان تاکستان در اولین جلسه گردهمایی شناخت ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان در احیای حقوق عامه اعلام نمود.

به گزارش رکنا ، 1982 طرح و برنامه در حوزه احیاء حقوق عامه در ده ماهه سال جاری در شهرستان تاکستان اجرا گردیده که از این تعداد صد و بیست و پنج طرح مربوط به مجموعه داستان شهرستان می باشد .

دادستان تاکستان

وی در ادامه بیان نمود هدف از برگزاری این جلسه، شناخت ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان، تقدیر از دستگاه‌هایی که بیشترین عملکرد را در حوزه احیاء حقوق عامه داشته‌اند و همچنین ترسیم نقشه راه برای سال هزار و چهارصد دراجرای بهتر حقوق عامه میباشد در ادامه ایشان به برخی از طرح‌های اشاره شده در سطح شهرستان تاکستان که درسطح کشور نیز اجرا شده از جمله طرح رفع توقیف از موتور سیکلت های توقیفی ،تشکیل قرارگاه جهش تولید واشتغالزایی برای ۱۵۰۰ نفر جوان در شهرستان ،تشکیل قرارگاه پیشگیری از سرقت با ایجاد گشت رضویون و گشت باغات که منتهی به کاهش ۶۲/. سرقت از باغات شده نمود و اعلام کرد که نتایج اجرای طرح‌های مذکور منتهی به کاهش پنجاه و یک درصد جرائم خشن در سطح شهرستان، کاهش سی و یک درصد محکومیت کیفری شهرستان ،کاهش شصت درصدی سرقت از باغات کاهش پنجاه درصدی جرائم اینترنتی، کاهش هفده درصدی جمعیت کیفری زندان (ورودی) ،افزایش بیست و دو درصدی سازش در پرونده‌های کیفری، کاهش هشتاد و پنج درصدی مطالبات عمومی کارگران از طریق تجمع و افزایش پنجاه و سه درصدی رفع تصرف از اراضی ملی به نسبت سال قبل شده است.

دادستان تاکستان: اولویت ما پرداختن به پیشگیری از جرم و حقوق عامه است

دادستان تاکستان گفت:اولویت ما پیشگیری از وقوع جرم و دفاع از حقوق عامه است.

به گزارش خبرنگار ما ،حسین رجبی در اولین گردهمایی شناخت ظرفیت های دستگاه های اجرایی شهرستان تاکستان گفت:سه هدف در برگزاری این جلسه وجود دارد که شامل شناخت ظرفیت های دستگاه های اجرایی شهرستان تاکستان،ترسیم نقش راه در سال ۱۴۰۰،تقدیر از هشت دستگاه برتر که بیشترین عملکرد مثبت را داشته اند.

وی بیان کرد:۱۹۸۲طرح و برنامه در باب حقوق عامه اجرا شده که ۱۲۵ طرح مربوط به دادگستری این این شهرستان است.

دادستان تاکستان افزود:در ابتدای سال جاری طرح رفع توقیف موتور سیکلت ها اجرا شد ،۵۵۲ دستگاه موتور سیکلت در اختیار مردم قرار گرفت که موجب خوشحالی خانواده های کم درامد شد.

حسین رجبی در پی سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری جهش تولید برای سال جاری خاطر نشان کرد:قرارگاه جهش تولید با ۱۶ پیوست قضایی در این شهرستان به وجود اوردیم که ۱۰۳۶ نفراز جوانان مشغول به کار شدند.

وی در باب انشعابات شهرستان تاکستان تصریح کرد:۳۶۸منزل رو را به انشعابات اختصاص داده ایم.

این مقام مسئول اظهار داشت:دو هزار بازدید از دستگاه های اجرایی صورت گرفته .

وی گفت:در سال جاری کاهش ۵۸درصدی جرایم نسبت به سال قبل ،کاهش ۱۷ درصدی پرونده های ورودی به دستگاه های قضایی،شاهد کاهش ۱۷ درصدی جمعیت کیفری زندان نسبت به سال قبل را بوده ایم.

حسین رجبی در پایان گفت:مشکل دو دهه تاکستان بازار سنتی این شهرستان است که افتتاح نشده،و این نوید را داد که تا ۲۰ اسفند ماه سال جاری افتتاح و ۶۰۰ نفر در ان را مشغول به کار کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 656735 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟