انهدام باند بزرگ مواد مخدر در خراسان جنوبی + عکس

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: باند بزرگ حمل موادمخدر که سال‌ها در منطقه شرق کشور فعالیت می‌کرد، در شهرستان نهبندان شناسایی و منهدم شد و از اعضای این باند ۸۹۰ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و ۱۷۰ کیلو و ۸۵۰ گرم حشیش کشف شد.

به گزارش رکنا، سردار ناصر فرشید، امروز شنبه ۱۱ بهمن در جمع خبرنگاران افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد خراسان جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی یک باند بزرگ حمل موادمخدر را که سال‌ها در شرق کشور فعالیت های مجرمانه انجام می‌داد شناسایی کردند و انهدام این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر و فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان، سوداگران مرگ را که با یک خودروی وانت در حال عبور از محورهای مرزی شهرستان نهبندان بودند شناسایی کردند که در عملیاتی پلیسی خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو ۸۹۰ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و ۱۷۰ کیلو و ۸۵۰ گرم حشیش کشف کردند که در ادامه عملیات ۴ نفر از رابطان و اعضای دیگر این باند شناسایی و دستگیر شدند.

باند بزرگ مواد مخدر در خراسان جنوبی متلاشی شد

فرشید با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: از ابتدای امسال بالغ بر ۶۶ تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۷ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: طی هفته گذشته ماموران پلیس در خراسان جنوبی حدود ۲ تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند.

فرشید اظهار کرد: با تلاش ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی طی یک هفته گذشته حدود ۲ تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است و مأموران ۲۰۹ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۲۲ هزار و ۷۶۰ لیتر سوخت قاچاقچیان طی یک هفته کشف شده است، افزود: ماموران در زمینه حمل قاچاق کالا و فراورده های نفتی نیز ۳۷ قاچاقچی را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری ۵۲ سارق طی هفته گذشته، تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به ۱۳۰ فقره سرقت در خراسان جنوبی اعتراف کرده‌اند.

فرشید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و یادآور شد: طی هفته گذشته ۱۵۱ خودروی متخلف توقیف و روانه پارکینگ شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 656379 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟