قاتل خاموش در کمین 23 بیجاری / 2 تن جان باختند

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از ابتدای زمستان سالجاری تاکنون 23 مورد گزارش مسمومیت به علت استنشاق گاز مونوکسیدکربن در سطح استان کردستان داشته ایم که متاسفانه در این حوادث 2 شهروند بیجاری جان خود را از دست داده اند.

به گزارش رکنا، مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: متاسفانه آمار فوتی ها و مسمومیت های امسال در بحث نشت گاز در سطح استان به ویزه شهرستان هایی همانند بیجار، سقز و... نسبت به سال های گذشته افزایش دارد.

پیرا در ادامه بیان کرد: از آغاز زمستان امسال تاکنون بیش از 3700 ماموریت توسط نیروهای اورژانس انجام گرده است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان داشت: در کل در یک ماه گذشته تاکنون بیش از 36 هزار تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس کردستان به شماره 115 داشته ایم که طی این گزارش ها 3700 مورد آمپولانس به مناطق مربوطه اعزام شده اند.

وی با اشاره به اینکه این گزارش های مردمی به اورژانس در حوزه های مختلف می باشد، گفت: در این 3700 مورد عملیات، 909 مصدوم و مددجو به مراکز درمانی و بیمارستان های سطح کردستان منتقل شده اند.

پیرا بیان در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه شهروندان باید در استفاده از وسایل گرمایشی بسیار دقت داشته باشند گفت: از ابتدای زمستان سالجاری تاکنون 23 مورد گزارش مسمومیت به علت استنشاق گاز مونوکسیدکربن در سطح استان کردستان داشته ایم که متاسفانه در این حوادث 2 شهروند بیجاری جان خود را از دست داده اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 656333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟