گروگانگیری در تگزاس با 2 کشته

پلیس شهر آستین در ایالت تگزاس سه‌شنبه شب (بامداد امروز به وقت تهران) از یک حادثه گروگانگیری در یک مرکز درمانی کودکان خبر داده است که به دنبال آن، ۲ دو نفر کشته شده‌اند.

این حادثه که به مدت شش ساعت به طول انجامیده در مرکز شهر آستین رخ داد و سه‌شنبه شب اجساد دو نفر در داخل این مرکز درمانی کشف شد.

گزارش‌هایی حاکی است که یک فرد با سلاح خود وارد این مرکز درمانی شده و تعداد نامشخصی از افراد را به گروگان گرفته است.

به گزارش رکنا، فرد مظنون این حادثه هنوز شناسایی نشده، اما طبق مذاکراتی که پلیس محلی با وی داشته، گفته شده که این فرد یک پزشک بوده است.

گروگانگیری در تگزاس

سرانجام، پلیس شهر آستین با اعزام یک ربات به داخل این مرکز، قبل از اینکه تیم ضربت وارد عمل شود، یکی از قربانیان این حادثه را کشف کرد.

پلیس گفته، تیم ضربت یکی از قربانیانی که از ابتدای حادثه در ساختمان بوده و یک قربانی دیگر که هنوز جان نداده بوده را کشف کرده است.

هنوز تأیید نشده که آیا فرد مسلح مظنون، یکی از آن دو نفری بوده که کشته شده‌اند یا خیر.

پلیس شهر آستین بعد از دریافت تماسی در ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر در محل حادثه حاضر شد و مذاکرات میان گروگانگیر و مأموران پلیس تا ساعت ۱۱ شب ادامه پیدا کرد.

دو کشته در پی گروگانگیری در تگزاس

برخی شاهدان حاضر در محل حادثه به شبکه خبری «فاکس ۷» گفته‌اند که همه افراد حاضر در مرکز درمانی گروگان گرفته شدند، اما فرد مظنون ۳ نفر را فوراً آزاد کرد.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مسلحانه در سراسر این کشور منجر می‌شود که برخی نیز جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که کنگره آمریکا نیز اقدامی برای محدود کردن حمل سلاح صورت نداده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 655369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟