واژگونی موتورسیکلت در اتوبان چمران / راننده مصدوم شد

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از واژگونی موتورسیکلت در مسیر اتوبان چمران به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ احسان مومنی ضمن بیان این خبر بیان داشت : برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 در ساعت 08:50 صبح امروز یک فقره واژگونی موتورسیکلت در محدوده مسیر اتوبان اتوبان چمران بعد از پل گیشا اعلام می گردد .

وی گفت : تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار ، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد :پس از بررسی های به عمل آمده تیم کارشناسی مشخص شد راکب موتورسیکلت که در این مسیر مشغول حرکت بوده ، به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه نتواسته موتورسیکلت خود را کنترل نماید به زمین برخورد می کند .

مومنی بیان داشت : در این حادثه ترک نشین این موتورکه خانمی بوده است به شدت آسیب دیده و از ناحیه پا دچار مصدومیت می گردد که با حضور عوامل اورژانس در موقعیت وی به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل گردید .

مومنی از راکبین موتورسیکلت خواست تمام حواس خود را به رانندگی معطوف دارند و از انجام هرگونه تغییر مسیر و سبقت گرفن های ناگهانی پرهیز نمایند .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 655267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟