پایان اخاذی بازرس قلابی در فردیس

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: فردی که با جعل عنوان بازرس یکی از نهادهای حکومتی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده و تحت تعقیب پلیس و مراجع قضائی بود، توسط پلیس آگاهی فردیس دستگیر شد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ سید مجید فیض جعفری با اعلام این خبر بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر این که فردی با جعل عنوان بازرس یکی از نهادهای حکومتی و ارائه کارت شناسایی جعلی قصد کلاهبرداری از شهروندان را دارد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی فردیس قرار گرفت.

بازرس قلابی البرز سابقه دار بود

وی افزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد که متهم به جرم جعل عنوان و کلاهبرداری تحت تعقیب مراجع قضائی و پلیس شهرستان کرج است و دارای چندین فقره سابقه کلاهبرداری است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که کارآگاهان با تلاش های شبانه روزی و به کارگیری اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم را در منطقه مشکین دشت شناسایی کردند، اظهار داشت: در ادامه با زیر نظر گرفتن مخفیگاه متهم، در یک فرصت مناسب نامبرده در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی این شهرستان منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعداد زیادی مدارک دولتی جعلی از مخفیگاه متهم، تصریح کرد: تحقیقات بر روی این کلاهبردار برای کشف جرائم وی ادامه دارد.

توصیه پلیس به مردم

سرهنگ فیض جعفری در پایان به شهروندان توصیه کرد از اعتماد بی مورد به افرادی که خود را با بزرگ نمایی از مسئولان دولتی و لشگری معرفی کرده و برای انجام کاری درخواست پول می کنند پرهیز کرده و در صورت مواجه با این افراد موضوع را به پلیس اطلاع دهند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 655144 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟