کشف محموله سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در تهران

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم 6 قبضه سلاح جنگی و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "سعید راستی" در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در هفته گذشته اخباری در خصوص فروش سلاح جنگی و شکاری و سایر ادوات مربوط به آن در فضای مجازی به دست ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت رسید.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع ماموران بلافاصله دست به کار شده و پس از انجام تحقیقات گسترده و استفاده از ابزار ها و شگرد های فنی وپلیسی هویت عامل اصلی فروش سلاح را شناسایی کردند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت ابراز داشت:پس از ارسال مستندات مربوطه به مراجع قضائی و اخذ دستور در صبح روز چهارم بهمن ماه ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت به آدرس اعلامی اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه عامل اصلی فروش سلاح در فضای مجازی را در مخفیگاهش در حوالی کیانشهر دستگیر کردند.

سرهنگ راستی بیان کرد: در بازرسی ازمخفیگاه متهم تعداد 6 قبضه سلاح جنگی،یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و سایر ادوات مربوط کشف شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی برخورد قانونی خواهد داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا با پلیس از طریق سامانه 110 در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654305 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟