تصادف شدید کامیون با پژو و گاردریل در اتوبان بابایی

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور از تصادف شدید کامیونت با پژو و گاردریل اتوبان بابایی بعد از دانشگاه و شکسته شدن 9 شاخه گاردریل در این حادثه خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "مجید رنجبر" بیان داشت: ساعت 04:16 بامداد امروز، در مسیر اتوبان بابایی به غرب قبل از دانشگاه ، یک دستگاه کامیونت که در این مسیر در حال تردد بوده ، بدلیل عدم توجه به جلو ابتدا با سواری پژو برخورد می کند.

وی عنوان کرد : این کامیونت پس از برخورد سواری پژو به مسیر خود ادامه داده و پس از برخورد با گاردریل های میانی اتوبان 9 شاخه از آنها را شکسته و به 6 متر دیگر از نرده ها نیز خسارت وارد آورده و متوقف می شود.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود : راننده پژو بسیار خوش شانس بود که در این تصادف به موقع عکس العمل نشان داد و بلافاصله از کامیونت سبقت گرفت و با وی همراه نشد چرا که اگر به سمت این گاردریل ها رفته بود کامیونت خودروی وی را با خود همراه می کرد و حادثه ناگواری رخ می داد .

این مقام پلیسی گفت : رانندگانی که در این مسیر در حال تردد بوده پس از مشاهده این حادثه به قصد کمک وسیله خود را متوقف کرده و مشغول کمک رسانی وامداد به راننده کامیونت مشغول می شوند و می توانند وی را از خودرو بیرون بیاورند .

رنجبر افزود : با حضور تیم کارشناسی منطقه 25 پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تیم اورژانس به مداوای مصدومان سطحی در محل حادثه پرداختند.

سرهنگ رنجبر درخصوص علت حادثه گفت : عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که : عدم توجه به جلو از سوی راننده کامیونت عامل این حادثه بوده است .

وی از رانندگان خودروها خواست: قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 653793 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟