دستگیری 31 فروشنده مواد مخدر در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری 31 نفر از فروشندگان موادمخدر در هفتاد و هشتمین مرحله طرح امنیت محله‌محور خبر داد.

به گزارش رکنا، حسین بساطی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه سلسله طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در کاشان، هفتاد و هشتمین مرحله از طرح امنیت محله‌محور، بامداد امروز طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان، در محورهای حاشیه‌نشین حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲ ولی‌عصر (عج) کاشان برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: در این طرح و با تلاش همکاران، بیش از ۲ کیلو و ۱۰۰ گرم انواع مواد مخدر آماده عرضه شامل: شیشه، هروئین، تریاک و حشیش، ۳۳ قبضه سلاح سرد، ۴۳ دستگاه ماینر، یک دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری ۳۱ نفر فروشنده مواد مخدر و ۳ نفر سارق خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر، دستگیری سارقان، جمع‌آوری معتادان متجاهر، دستگیری محکومان غایب و فراری و متهمان تحت تعقیب است و اجرای طرح‌های مذکور علاوه بر رضایتمندی و خرسندی مردم باعث کاهش جرائم و ارتقای سطح امنیت در شهرستان شده که این روند همچنان در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان خواهد بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 653705 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟