توقیف محموله تریاک و حشیش در نظرآباد/ 2 نفر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از کشف بیش از 14 کیلو گرم تریاک و حشیش از مخفیگاه یکی از قاچاقچیان مواد مخدر این شهرستان خبر داد و گفت: در این پرونده دو نفر دستگیر شدند.
فرج اله اسدالهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حمل و نگهداری مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان مواد مخدر شهرستان نظرآباد، رسیدگی به موضوع در دستورکار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.
به گزارش رکنا، اسدالهی افزود: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی از صحت خبر اطمینان یافته و با تحت نظر قرار دادن متهمان مشخص شد که نامبرگان قصد دارند به وسیله یک دستگاه خودرو پژو 405 مواد مخدر را به یکی از استان‌های غربی کشور منتقل کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد اظهار کرد: بلافاصله ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در محور خروجی شهر نظرآباد مستقر شده و با رصد و پایش خودروهای عبوری در نهایت خودرو پژو متهمان را شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه ان را متوقف و 2 سرنشین آن را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از خودرو متهمان 8 کیلو 300 گرم حشیش و کشف 6 کیلوگرم تریاک که بسیار ماهرانه در کفی خودرو جاساز شده بود، کشف شد.
به گفته وی در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد یادآور شد: پلیس با هوشیاری کامل در مسیرهای مواصلاتی حضور فعال داشته و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 653611 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟