دردسر مرد غریبه برای دختر سنندجی / عکس ها در شهر دست به دست شد

دختر جوان با حضور به پلیس فتا کردستان مبنی بر اینکه عکس های خصوصی اش پخش شده است شکایت خود را اعلام داشت این دختر سنندجی از مردی شکایت کرد که قصد اخاذی از وی را داشته و تصاویر خانوادگی شان را در اینستاگرام منتشر کرده بود.

رئیس پلیس فتا استان کردستان، سرهنگ مهدی دانش پور از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی یکی از شهروندان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ مهدی دانش پور، رئیس پلیس فتا استان کردستان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به اداره پلیس و طرح شکایتی با این عنوان که فردی اقدام به انتشار تصاویر شخصی وی همراه با نوشتن مطالب و الفاظ نامناسب در یک صفحه اینستاگرام   کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با انجام اقدامات کارشناسی توسط کارشناسان این پلیس هویت متهم مورد شناسایی قرار گرفت و طی هماهنگی با مقام قضایی کلیه محتوای صفحه مذکور و پست‌های مربوطه حذف شد و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا استان کردستان به شهروندان توصیه کرد: کاربران گرامی در فضای سایبر از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی خودداری کنند و در تعامل با دیگران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رعایت احترام به حریم خصوصی افراد را نیز همواره مدنظر داشته باشند.

این مقام انتظامی ضمن هشدار به کسانی که با آبرو و حیثیت دیگر کاربران بازی می‌کنند، بیان داشت: یکی از معضلات کنونی جامعه ما حفظ حریم خصوصی افراد است که به اشکال مختلف توسط سودجویان و کلاه‌برداران نادیده گرفته ‌شده و با سوءاستفاده از مصادیق مختلف نقض این موضوع، از قربانیان اخاذی و هتک حیثیت می‌شود، بنابراین هموطنان در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش ثبت گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 653608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟